Regulamin

REGULAMIN
sprzedaży biletów za pomocą Internetowego systemu do sprzedaży biletów 
 
 
1. Definicje
 
1.1 "Regulamin" oznacza niniejszy regulamin zakupubiletów za pośrednictwem systemu internetowej sprzedaży biletów udostępnionego pod adresem https://piwnicaprzepraszam.pl/pl/
 
1.2 "Witryna" – oznacza stronę internetową dostępną pod adresem https://piwnicaprzepraszam.pl/pl/ 
 
których administratorem jest Sprzedawca.
 
1.3 "Sprzedawca" - Piwnica „Przepraszam” z siedzibą przy ul. Krakowskiej 2, 33-100 Tarnów. NIP : 7952102970 
 
1.4 "Organizator" - Piwnica „Przepraszam z siedzibą przy ul. Krakowskiej 2, 33-100 Tarnów. NIP : 7952102970 
 
1.5 "Bilet" – oznacza znak legitymacyjny uprawniający do udziału w określonym wydarzeniu, możliwy do nabycia za pośrednictwem Witryny; Bilet zakupiony poprzez Witrynę biletu elektronicznego w formacie pdf;
 
1.6 "Użytkownik" – osoba korzystająca z Witryny celem zakupulub rezerwacji Biletu;
 
1.7 "Strona Płatności" – strona internetowa tpay.com, administrowana przez Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437,
 
 
2. Postanowienia Ogólne
 
2.1 Niniejszy Regulamin określa zasady zakupu i rezerwacji przez Użytkowników Biletów za pośrednictwem Witryny.
 
2.2 Użytkownik ma obowiązek do zapoznania się z niniejszym Regulaminem przed zakupem Biletu za pośrednictwem Witryny.
 
2.3 Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Witryny,oraz zakupu i realizacji Biletów w sposób zgodny z Regulaminem a także przepisami obowiązującego prawa.
 
 
3. Zamówienia
 
3.1 Zakup Biletu następuje poprzez złożenie, za pomocą Witryny, zamówienia na Bilet oraz dokonanie za pośrednictwem Strony Płatności zapłaty należnościwynikającej z zamówienia, na zasadach określonych w Regulaminie.
 
3.2 Złożenie zamówienia odbywa się poprzez każdorazoweprzejście przez Kupującego ścieżki składającej się z następujących kroków:
 
a) wybór liczby zamawianych biletów przy czym miejsca są nienumerowane. 
 
b) wybór rodzaju biletu dla każdego zamawianego biletu osobno (bilet ulgowy dotyczy dzieci do lat siedmiu oraz uczniów i studentów z ważnym dokumentem upoważniającym do zniżki, bilet senior dotyczy osóbpowyżej sześćdziesiątego roku życia)
 
c) podanie danych osobowych Użytkownika (imię, nazwisko,adres email, numer telefonu komórkowego),
 
d) akceptacja kosztów zamówienia i zasad zakupu oraz zapłataza zarezerwowane bilety za pośrednictwem serwisu tpay.com
 
e) potwierdzenie dokonanego zamówienia odbywa się poprzezwysłanie na podany w zamówieniu adres pocztyelektronicznej informacji o jego statusie.
 
3.3 Użytkownik ma prawo zamówić Bilety z bieżącej oferty Sprzedawcy, których sprzedaż umożliwi Sprzedawca za pośrednictwem Witryny.
 
3.4 Sprzedawcy przysługuje prawo do swobodnegodecydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży Biletów na dane wydarzenie za pośrednictwem Witryny,.
 
3.5 Użytkownik, zamawiając Bilet ulgowy, przyjmuje dowiadomości i akceptuje, że jego realizacja jest możliwawyłącznie za okazaniem stosownego dokumentupotwierdzającego uprawnienie do ulgi. Sprzedawca zastrzega, że może zażądać dopłaty do pełnego biletu w przypadku nieokazania powyższych dokumentów.
 
3.6 Użytkownik, który złożył zamówienie, otrzyma bilet w formacie pdf w formie wiadomości email, która zostaniewysłana na adres podany podczas składania zamówienia. Biletelektroniczny zostanie wysłany w czasie 5 minut od otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę.
 
 
4. Płatności
 
4.1 Płatność za zamawiane bilety następuje w trakcieskładania zamówienia za pośrednictwem serwisu tpay.com
 
4.2 Kupujący poza kosztem biletów ponosi koszty opłatyserwisowej w kwocie uwidocznionej przed potwierdzeniem płatności. Wysokość opłaty serwisowej jest uzależniona od wartości zakupu i wynika z kosztów obsługi transakcji przez tpay.com. Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają należny podatek VAT.
 
4.3 Zamówienie nieopłacone w ciągu 15 minut zostajeautomatycznie anulowane.
 
 
5. Dostawa
 
5.1 Bilety dostarczane są, w postaci biletów elektronicznych wformacie pdf, drogą mailową na adres podany w zamówieniu.
 
5.2 Kupujący jest zobowiązany do skontrolowaniaotrzymanych biletów pod kątem ich zgodności ze złożonym zamówieniem.
 
5.3 W przypadku jeśli zamówione bilety nie dotrą do Kupującego w zakładanym terminie Kupujący powinien zwrócić się do operatora systemu biletowego Sprzedawcy o pomoc. Drogą mailową na adres piwnica.przepraszam@gmail.com
 
 
6. Realizacja biletów
 
6.1 Kupujący ma obowiązek okazać otrzymane bilety na ekranietelefonu, a w przypadku braku takiej możliwości, wydrukować otrzymane bilety elektroniczne.
 
6.2 Warunkiem wejścia na wydarzenie jest okazanie na ekranie telefonu lub wydrukowanych biletów kasjerowi/bileterowi celem potwierdzenia ich prawdziwości.
 
 
7. Zwroty
 
7.1 Bilet, który nie zostanie zrealizowany w sposób wskazany wpunkcie 6. Regulaminu, nie podlega wymianie lub zwrotowi,chyba że postanowienia niniejszego paragrafu mówiąinaczej.
 
7.2 Użytkownik ma prawo do zwrotu Biletu:
 
a. / w przypadku odwołania wydarzenia, na który obowiązuje Bilet;
 
b. / w przypadku innych okoliczności uniemożliwiającychrealizację zakupionego Biletu, leżących po stronie Sprzedawcy – z zastrzeżeniem postanowień punktu 7.3. Regulaminu.
 
7.3 Prawo do zwrotu Biletu nie przysługuje w szczególności wprzypadku innych okoliczności uniemożliwiającychrealizację zakupionego Biletu, leżących po stronie Użytkownika, w tym zmiany decyzji Użytkownika.
 
7.4 W przypadku odwołania wydarzenia Sprzedawcabezzwłocznie poinformuje o tym fakcie Użytkowników w formie wiadomości email wysłanej na adres wskazany w zamówieniu.
 
7.5 Użytkownik, pod rygorem utraty prawa do zwrotu Biletu,powinien zgłosić zwrot Biletu:
 
a./ w formie elektronicznej, w terminie 7 dni od dnia wydarzenia,którego dotyczył Bilet lub odpowiednio w terminie 7 dni od wysłania przez Sprzedawcę informacji o odwołaniu wydarzenia.
 
7.6 W przypadku zgłoszenia zwrotu, Sprzedawca, w terminie 14dni od otrzymania zgłoszenia:
 
a./ zwróci płatność automatycznie z systemu biletowego na rachunekz którego dokonany został zakup
 
 
8. Dane osobowe
 
8.1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Użytkowników jest Klub Piwnica „Przepraszam” - ul. Krakowska 2, 33-100 Tarnów, NIP : 7952102970. Dane osobowe będą przetwarzanew celach i w zakresie związanym z korzystaniem przezużytkownika z Witryny, w tym przygotowania i realizacji umowy sprzedaży Biletu.
 
8.2. Dokonując zakupu wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności na udostępnianie niezbędnych danych organizatorowi wydarzenia, na które dokonywany jest zakup oraz realizacji dostawy.
 
8.3. W wypadku, kiedy usługa elektroniczna wymaga podania przez Kupującego określonych danych, Kupujący zobowiązuje się do podania danych prawdziwych,kompletnych, zgodnych z prawem oraz nie wprowadzających w błąd. Za wszelkie skutki powstałe w wyniku nieprawidłowego wypełnienia formularzy, wniosków i innych dokumentów w zakresie podanych danych, wyłączną odpowiedzialność ponosi Kupujący.
 
 
9. Reklamacje
 
9.1. Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji wzakresie dotyczącym nieprawidłowości w funkcjonowaniu systemu biletowego.
 
9.2. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie pozaistnieniu sytuacji powodującej potrzebę jej zgłoszenia. Do reklamacji należy złożyć opis zaistniałej sytuacji.
 
9.3. Wszelkie reklamacje należy kierować na adresy wskazane w potwierdzeniu zamówienia lub na adres: piwnica.przepraszam@gmail.com
 
9.4. Termin składania reklamacji upływa w momencierozpoczęcia wydarzenia, którego reklamacja dotyczy.
 
9.5. Reklamacje rozpatrywane niezwłocznie, nie później jednakniż w terminie 30 dni od daty ich wpływu.
 
9.6. Odpowiedź na reklamację jest udzielana pocztąelektroniczną lub w formie pisemnej.
 
9.7. Reklamacje dotyczące płatności realizowanych poprzezusługę tpay.com rozpatrywane są przez tpay.com na zasadach przyjętych przez właściciela tego serwisu i dostępnych na stronie tpay.com. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wykonanie tej usługi.
 
 
10. Inne postanowienia
 
10.1. Zakazane jest przesyłanie przez Kupującego informacji i treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, mogących wprowadzić w błąd, a także treści zawierających wirusy lub mogących wywołać zakłócenia lub uszkodzenia systemów komputerowych. W przypadku wysłania takich treści Sprzedawca ma prawo zablokować Usługobiorcy dostęp do usług świadczonych drogą elektroniczną oraz wystąpić na drogę prawną z roszczeniem odszkodowawczym, zgodnie z zasadami Kodeksu cywilnego.
 
10.2. Sprzedawca nie odpowiada za błędy w trakcie korzystania z serwisu wynikające z nieumiejętnego korzystania z serwisu przez Kupującego. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za korzystanie przez Kupującego z serwisu w sposób sprzeczny z niniejszym regulaminem.
 
10.3. W przypadku nieważności części postanowień niniejszego regulaminu reszta zachowuje swoją ważność.
 
10.4. Wszelkie zmiany regulaminu obowiązują od momentu ich opublikowania na stronie https://piwnicaprzepraszam.pl/pl/
 
10.5. Spory pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym poddane będą do rozstrzygnięcia właściwemu sądowi powszechnemu.